Sonntag, 9. Mai 2010

MIQËT E MI-viola zogu


MIQET E MI!
Shpërndaje
Sot ora 1:48.MD.
MIQET E MI!

Çdo njeri ka një botë të njeriut
ai mund të ketë besimi, sepse ai është një
sepse shpirti i tij është i afërm!!
Por e keqja është më këta njerëz që nuk kanë gjetur ngrohesin!
por unë jam një nga të lumturat dhe i kam gjetur këto njerëz!
edhe pse shumica do të jenë kundër
Unë do të të doja gjithsesi,dashuri në pafundësi
për njërzit me vlerë ,sepse miqet e mi i barazoj me flori
dhe çdo herë që unë ju shoh juve,ndihem e lumtur
unë do të ruaj miresin e juaj më ju deri ne fundi.
Ju dua dhe se ju jeni më të mirë,dhe si juve nuk gjej asgjrkundi.
çfarë do që mund të ndodhë me mua, nese nuk do jem aty!
edhe pse jo me trup me mendje dhe shpirt aty do jemë
Unë do të të dojë që mos të harrojmë kurrë njeri- tjetrin
sepse ju jeni njërz të veqant të tillë të mrekullueshme
dhe unë e di kjo është ajo që ju gjithmonë , më keni kuptuar mua
dhe unë e di se ne ende dhe pergjithmon mbesmi miq!
por unë shpresoj që ju të kuptoni se nuk është e vështirë!
pse unë kam një ndjenjë të tillë që ju vetë e dini se jeni të till.
Por çdo ditë, çdo orë, çdo minutë, çdo sekondë mendoj,
për ju që nuk bëhet pa miqe kjo jetë .
Unë kam shpresë të madhe që ne gezim ne trishtim aty pas jush do jem.



Nena ime e nderuar!

Ti je më e rëndësishme për mua në jetën time
dhe unë dua që ti ta dish se unë jam gjithmonë aty për ty!
Unë të dua për çdo gjë dhe të ndjehem me ty,
Nëna ime me e dashur në botë.
Unë të dua përgjithmonë
Kjo unë do të ju tregojnë se sa te dua ty.
Ti je gjëja më e rëndësishme në jetë, dhe për të njohur miliona njerëz!
Ti je të qdo gjë që ka rëndësi për mua, dhe unë nuk do të humbni kurrë.
Ti je jeta ime, dhe më e mirë që mund të ndodhë me mua ndonjëherë.
Faleminderit që ekziston, te dua ty mbi gjithçka,
dashuria ime për ty, është mbi çdo gjë këtu.
Në jetën time unë do të jap vetëm zemrën time tani.
Per mua ti je me e rëndësishmja se gjithçka.
Ju jeni diçka e veçantë në këtë botë.
Nëse unë ty të humb e humbi jetën time me të njëjtën kohë.
Një premtim mos më harro mua, sepse unë të dua vetëm ty!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen