Sonntag, 17. Oktober 2010

AGSHOLI-Shaban Cakolli

ShabanCakolli
Prishtinë,2010
A GSHOL I
poezi
Autor:ShabanCakolli
Recenzent; AortPrishtina
Redaktor;RrustemGeci
Përgatitjakompjuterike:
ZëriBerisha
KURJETA SHKRUANPOEZI
Libri me poezi i Shaban Cakollit “Agsholi ”, që po i jepet në dorë
lexuesit shqiptar, është një lajm i mirë për komunitetin tonë letrar
Në këtë libër Shaban Cakolli sjell një prush të ri nga shpiri itij Në
kë libër poeti Shaban Cakolli shquhet për poezitë,”Kitara e
fjalës”, “ E imja është kjo tokë ”,”Gjaku i mendimit”,” Vendi im”,
dhe poezi të tjera. Në vargjet;
Këto
dhe qindëra vargje të tjera tregojnë nivelin artistik të poezisë së
Shaban Cakollit. Krijimtaria poetike e Shaban Cakollit është e
gjerë dhe e thellë. Hej shprehet Cakolli;
Jam i pafjetur më thotë Cakolli , se ëndrrat shtyhen
të mos i tretë marrëzia. Po, po, vazhdon Cakolli,
.Fuqia e
një vepre matet nga tri gjëra; nga cilësia, nga gjerësia dhe nga
thellësia, unë kujtoj se libri me poezi “ Agsholi “ i Cakollit ngër-
en në vete të gjitha këto vlera. Shaban Cakolli deri më tash ka
botuar këto vepra;
.Poezia
e Cakollit është prezentuar në disa Antologji të poezisë shqipe në
Kosovë e Shqipëri.
Thëllima poetike e
poezisë së Cakollitështë e pafund dhe e paskajshme.
RrustemGeci-Dortmund
krismë ishte ai çast / kur lexova
Naimin / Himnin e kombit tim / ose te vargjet; Nga të gjita muret që
unë i urrej shumë / janë muret që ndajnë /gjuhën dhe të folmen
Çka shohin sytë dhe më
përtej / janë trojet e mia / gjaku i diellit tim / . Libri “Agsholi “ i
Shaban Cakollit vlerësohet një purpur i shkëlqyer në letërsinë
tonë të bukur.
natë për natë
shëtis, nëpër kosmosin me hënë , buzë lumit të atdheut...
Tokë Dardane dhe Krismë ishte vargu im
Sa herë më merr malli për të mirën Kosovë / unë
i bie trup kosmosit me hënë deri në agsholinim.
5
6
Kitaraefjalës
Prejsejamlindur
jetënendjejdhee
mbajnëmendmirë
ashtusiçishte
dhekështusiçështë
ejosiedeshaunë
pos´ideshiajo
7
*****
Dyherëigjallë
njëherëkurulinda
dhenjëherëkururrita
bisedojameveten
meishjetëntime
8
Çkashohinsytë
Dheshumëmëpërtej
Janëtrojetemia
Gjakuidiellittim
Çkashohinsytë
Dheshumëmëpërtej
Ështëqielliim
Ështëhënëeatdheut
Çkashohinsytë
Dheshumëmëpërtej
Ështëfushaerrafshët
UdhaedyDrinëve
Eimjaështëkjotokë
9
*****
Nëtrajtëtëlegjendave
arbëriadheheronjtëesaj
shpërndajnëqumështin
jetëdhënëstështëpisë
përtëushqyertrimatesaj
gjakunemendimit
10
Vendiiim
Natëpërnatëshëtis
nëpërkosmosinmehënë
buzëlumittëatdheut
pranëaravedhekopshteve
ipagjumëjam,ipagjumë
saherëjamnëvendlindje
nëgjelbërimetesaj
11
Saherëmëmerrmalli
përtëmirënKosovë
ibietrupbulevardit
tëqajbashkëmemallin
mevetenevetmuar
*****
12
* * * * *
Krismëishteaiçast
kurlexovaNaimin
poezitëetijtëbukura
himninekombittim
*****
Ngatëgjithamuret
qëunëiurrejshumë
janëmuretqëndajnë
gjuhëndhetëfolmen
13
*****
S´kamëartistsenjeriu
Segjeniaetijkrijuese
semendjatijemprehtë
Kurijepfigurëfjaës
Këtëfrymëpërartin
Ekammarrngajeta
Ngagjakuimiluleve
Ngagjakuimireve
*****
14
*****
Këtëplagënëkraharor
Ekamplagëngalufta
Dyherëishanëbeteja
Qëtëmerrjanjëfitore
*****
Ngadashuriapërlirinë
Muas´mëmbetitjetër
Postëarratisesha,në
krahëtekëngëssime
15
*****
Iimiështëkyvend
kydhemeflori
jamfëmijëiluftës
jamgjakiKosovës
****
JorrallënëDardanë
pazarittëkafshëve
zhurmaekafshëve
muamëkatronditur
16
Motivemeverë
Nënjëkarrigeahu
qëkalëshuargjethe
kavallitibiefort
njebilbilimalit
aikëngëtarizëshëm
Nëdegëtëpemës
ijepshendshpatmalit
burimevepërreth
sikurtëishkremte
bjerikavallitbilbil
bjeri,tëdëgjojfshati
këngëteditës
tënxehtineverës
17
*****
Ngatëgjithamuret
QëndajnëShqipërinë
Kufijtëmeshtetinamë
Mëbëjnëtëkryengritem
18
19
*****
Këtudikumbaronrëra
Shkretiraekësajvape
Kthimiishiravekëtej
Verënebënmefllad
20
KËNGA E ALBINIT
Ivarfërdhepaprindër
memoshëendeivogël
përpiqejtëmbijetonte
dhemeçkatëngritejnëjetë
menjëcopëdielltëthatë
apomenjëcopëbukëtënxehtë
nënjëçastvetmie
Albinitierdhinëndihmë
Njëkëngëebukur
Ngaduartedhemëndja
A S T RI T I
Nëçdopikëtëgjakut
Unëkamnjëbetejë
Njëtregimtëkohës
përmëtrimateluftës
Dardaniiliriane,Kosovë
Ishfjalaenjëtrimi
Qëgjakidhalirisë
Liriatëjetëmëebukur
Mëmë,popullmosqaj
Mblidhipikategjakut
Dheshpjeninëmuze
Kuruhetçdokujtesë
21
*****
Oebukuraevetes
mbajevetenshpirt
kearomëgruaje
jeshumëebukur
22
Nëtokëntime
Nëtokëntime
Ditevemediell
Netëvemehënë
zemramëqan
kammallintend.
Kyujëigurrave
nëtokëntime
ështëujëiëmbël
posigjiriinënës.
TëduaKosovë
tëduasajetën
metyoKosovë
ndjejtëvërtetën
23
*****
SaherëshkojnëShtutgart
kujtojtingujtgjaktëkitarës
jehonenemelodivetëtij
dhezërineJusufGërvallës
24
PLAGËNËZEMËR
Kamplagënëtrup
plagëkamnëshpirt
Këtotrojetemia
Duandritëçdoditë
Duandritëpër
Rrënjët,duandritë
përfrutat,duan
dritëpërgjethet
duandritë
përnjerëzit
25
*****
Plagëkamnëkëmbë
plagëkamojnanë
jamnëkryengritje
oeimjaDardanë
26
Mërgimtari
NjëjetëtëtërëKosove
lakuarjeminëpër
vuajtjeedhimbje
Siasnjëvendtjetër
Nëemërore:Iliri!
nëkallëzore:Dardani!
nërrjedhore:Kosovë!
Thirrorjavajtinëmale
nëburiminepërrojeve
Kubashkohenlumejtë
tëgjithëemrattanë
lakohennëpërkohë
lakohennëpërhistori
27
*****
Kurkrisipushka
pushkapërliri
eparaishtefjala
epastajflamuri
28
NËNA E VETMUAR
ATY RRON VEQNËNA
Nënpullazetevjetruara
gatiembeturkrejtvetëm
Evetmuarrronveqnëna
mepusin,yjetdhehënën
Shikimimbifushës´pushon
Udhëntejfushësvëzhgon
Mendimingrihetmbipemë
Kushdotëvijs´tëthemë
Përplotështëmbushurkaçuba
Evetmuarrripranëstufës
padjema,paçupa,panipër
Shp5esontejfushësmëma
Rronmeshpresëtëjetës
Numronditëtepleqërisë
Ithotëzemrësduro
Jetabëhëtdomosdo.
29
*****
Oebukuraime
saherëzemraqan
emrintëndethotë
emrintënderuan
30
KROII AHUT
Nënshiunplak
dikunëmal
buronmecurila
ujikristal.
Rrjedhujingadal
malittatepjetë,
siçrrjedhnëpërvite
malliimpërjetë.
Njëylberkujtimi
rrjedhnëpërmote
prejzemressime
deritezemrajote.
31
DALLËNDYSHES
Shkonëkopshtintim
këputveçnjëmollë
masilltímarrerë
tëbëhemerëesaj.
Masillnjëlulëkuqe
mengjyrëtëflamurit
seajolulegjakut
Rritetmajavetëgurit
32
NËPRISHTINË
NëPrishtinë
parakafenesë"Besa"
shitetkrahuipunës
mëditësite
çdoditshëm
nënjëditëjetetëgjatë
kudonëpërKosovë
papunësiavret
njerëzitmëtëvarfër
pasnjëluftetëgjatë
kjoështëtanitabloja
ehallevetëKosovës
33
A dotëkthehetndonjëherë
sizogshtegëtar
tamarrëvezëneharruar
nëpullazintonë.
Sistalagmitmijëvjeçar
presishtangur
fluturiminetijngavendlindja
unë Ago Ymerivetë.
NËPRITJE
34
(varinat)
Natëpërnatë
shëtisvisorevemehënë
buzëlumit,
fushavemegrunaja,
pyjevetëgjelbëruara.
Krojetgurgullojnënëgjuhënekëngës
baripëshpërit
baladënpërRrusheneRexhës,
erazgjonmallin
efjeturnëzemër.
Natëpërnatë
bredhbulevardevetëëndrrës
dhenështëpinukarrijkurrë.
MotivemeKosovë
35
IHUMBURI
Kurdeshitëkalojë
nëpragunedystinëve
urrëzuanëgurinemoshës.
Buzairrodhiqumësht
seendedhëmbëtequmështit
síishinndërruarçunit.
Tashtindjekgjurmëtestinës
dukeëndërruarmustaqetemisrit
tirritennënhundë.
36
Jamudhëtar
brendaekamItakën
meridianevetëEuropës
shëtita,
nëpërhoteleluksoze
kamfjetur
dheasnjëçastpushimi
nukpata.
Asbukaspatshije
asujiikroit
paiprekurnënaime.
sheshevetëqyteteve
umungontearomaeblirëve
tëbuzërrugëvetëmia.
dhevazhdojrrugën
dhes´dikushmështyn
poItakënsesárrijdot
RRUGËT EMIA
37
BylbyliLumtur
Tinekafaz
eunemesnatyre
tikendej
eunematanepasqyre.
Tilargneqiell
euneposhtenetoke,
aspernjeshekull
sŽbehemishoke.
Ejatenderrohemi
pershekullineri:
unepellumb:
Tibehunjeri.
BYLBYL ILUMTUR
38
Zemratmbetenpadashuri
tokatprehennëthatësi.
Plotbartëegër
aratjanëmbushur
Pleqtkujtojnëmemallkohëneshkuar
Fëmijëthumbinshtatin
dukeprituratintëtakojnë.
Pullazetevjetra
mënukembajnëpikën
Trojetpazot
bëjnëjetënbashkëmefrikën.
PEISAZHEJETE
39
*****
Jamiplagosurdisaherë
ngatështënatetëshenjtes
ngapashmangësiaesaj
ngatëqënitidashuruar
40
D A RD A NI
Nëfolenëekujtesësbrenda
Fshehurekamagsholintim
Aiiditëtëranëmua,dhe
ilexontëpalexueshmet
Nëfolenëekujtesësbrenda
Medhjetëraëndrrashtyhen
Qëtërizgjedhenngaunë
Përnjë(tregim)letërsie
Nëfolenëekujtesësbrenda
Pyesshpirtintimtëurtë
Cilëtjanëmëtëmotëshmit
Qëharresaikaharruar
41
*****
Rrotatebëraqëmoti
Janërrotatëdalakohe
Dhetëpapërdorshme
Përparanjërrotetëre
42
Fjalapoetike
(poemë)
43
44
1)
Meshëndetjammirë
tëtjeratdot´ibëjvetë
kjojetëkështuecën
derisatëjemgjallë
Jamigjerënëvetvete
Jam(gjuhëmiri)juaj
Juadhurojtëgjithëve
Aqsamëjepshpirti
Jamigjerënëvetvete
jetojmekohëntime
forcëkamtëshkruaj
metëgjithashkronjat
45
2)
Jamigjerënëvetvete
jamnësheshtëbetejës
jammemiqtëfjalës
meataqëthyjnëpranga
Jamigjerënëvetvete
igjerësafjalaedhënë
jamigjerënëvetvete
sajamedhekrijues
Jamigjerënëvetvete
jamlibëridykohrave
ekamnjëtësotme,po
dhetënesërmenbrenda
46
3)
Jamigjerënëvetvete
jamidehuriradhës
unënukditëvras
pos´diastëurrej
Jamigjerënëvetvete
jamigjerëipakryer
kohaqëkampërpara
çdoditëështëesotme
Jamigjerënëvetvete
Nënjëfillimkohe
gjumënukkamfare
jamshpirtqës´jepem
47
4)
Jamigjerënëvetvete
saështëegjerëdëshira
nëkraharorkamkroje
dheqytetetëbukura
Jamigjerënëvetvete
kamnjëkopështpranë
melumejëtëbardhë
emebrigjetëgjelbërta
Jamigjerënëvetvete
medashuriekujtime
jamigjerën´vetvete
qëtambushivetveten
48
5)
Jamigjerënëvetvete
satërësiaenjëdite
sakyçastmemëngjes
sakjodritëeagimeve
Jamigjerënëvetvete
kamnjëkullëbrenda
njëdiellkrejtndryshe
ngaqiellijuajivranët
Jamigjerënëvetvete
Qët´ipërgjigjemvetes
përsembetaipapunë
përsevajtanëmërgim
49
6)
Jamigjerënëvetvete
derinëlotinefundit
derinëfjalënpazë
derikurjetatëvdes
Jamigjerën´vetveve
verëkampërtëpirë
jamnëbetejëtëmadhe
me(rojat)ekëngëve
Jamigjerënëvetvete
lavdikraharorittim
qënë(mua)krijon
njëhimntëpashkruar
50
7)
Jamigjerënëvetvete
jamposhtëqiellittim
kështueduakëtëditë
ipafjeturdheizgjuar
Jamigjerënëvetvete
edhekurtrupishtrihet
edhekurfjalapushon
edhekurëndërraikën
Jamigjerënëvetvete
satëmiratestinëve
satëmiratetokës,sa
javët,muajtdhevitet
51
8)
Jamigjerënëvetvete
jamshokibetejave
jamifisëmivegjëlisë
jamshokvetëtimash
Jamigjerënëvetvete
shokujuajinatyrës
kripëenjelmëtelotit
kripëekuqeegjakut
Jamigjerënëvetvete
mendojmesyevesh
jamnëmestëfushës
kuqiellis´kadritare
52
9)
Jamigjerëinëvetvete
sahijaekësajtoke
kamcarrudhanëballë
kamcadhimbjemalli
Jamigjerënëvetvete
pandonjëpikëaprese
mefrymëajritëkohës
mefrymëajritëjetës
Jamigjerënëvetvete
saëndërraenjëjete
samugulliiblerimeve
saujtiidyDrinave
53
10)
Jamigjerënëvetvete
jamnërrënjëtemia
nëajrin,ujinezjarrin
nëtokënetësotmes
Jamigjerënëvetvete
jamagsholiikohës
jamigjerënëvetvete
falgjuhëmirëssime
Jamigjerënëvetvete
jamigjerëonjeri
kraharorimëdigjet
jamlibrijuajmëiri
54
12)
Jamigjerënëvetvete
Jamigjerënëmendime
Ipasurjammebeteja
Ipasurjammeluftëra
Jamigjerënëvetvete
sanjëlibërikohëssime
sailirishtjaeHomerit
sailirishtjapellazgëve
Jamigjerënëvetvete
Sakjovijëepafund
Sakyrrafshipaanë
Sakjoëndërrshtëpie
55
13)
Jamigjerënëvetvete
jamnjënjeriitokësor
meliritashtëfituar
jamkrejtnëfillime
Jamigjerënëvetvete
jamitëribrendavetes
unëithërrasvetvetes
dhes´kërcënojnjeri
Jamigjerënëvetvete
pavrazhdësiemizori
jamigjerënëvetvete
isaktëatëqëedua
56
14)
Jamigjerënëvetvete
sagramatikaefjalës
sagramatikaegjuhës
sagramatikaejetës
Jamigjerënëvetvete
sazemërepopullit
sazemërekëngës
sazemërelirisë
Jamigjerënëvetvete
Edhekurjetamungon
Jamigjerënëvetvete
Edhekurjetagërryen
57
15)
Jamigjerënëvetvete
ithashnjeriutbrenda
jamigjerënëvetvete
samundemtëkrijojë
Jamigjerënëvetvete
çdokundkukaditë
çdokundkukanatë
çdokundkukabeteja
Jamigjerënëvetvete
edhekurjamivetëm
jamigjerënëvetvete
saherëlexojKosovën
58
16)
Jamigjerënëvetvete
ngadoqëtëshkoj
jamigjerënëvetvete
kudoqëtëngjitëm
Jamigjerënëvetvete
orojatëfjalës,oroja
tëkëngës,ofijebari
juqëkrijoniblerimin
Jamigjerënëvetvete
jamflakëenjëprushi
jamdallgëekohës
jamgjakikësajejete
59
17)
Jamigjerënëvetvete
Ithoshjavetesbrenda
Jamigjerënëvetvete
Paarmëdheurrejtje
Jamigjerënëvetvete
Oeparakëngëeimja
Jamigjerënëvetvete
Përnjëkëngëlirie
Jamigjerënëvetvete
Oebukuraime
Jamigjerënëvetvete
Okripaelotëvetëmi
60
18)
Jamigjerënëvetvete
Jambrendaqiellittim
Nëqepallatenjëdite
Dukeendjekurveten
Jamigjerënëvetvete
Edhekurjamitrisht
Jamigjerënëvetvete
Edhekurfrynera
Jamigjerënëvetvete
Saherëerakrijon
Frymënenjëdite,të
nxehtinesajbrenda
61
19)
Jamigjerënëvetvete
sajetaekëtijqyteti
safushatebetejave
salajmetngakjobotë
Jamigjerënëvetvete
edhekurjamidehur
edhekurjamxheloz
edhekurmarrarratinë
Jamigjerënëvetvete
nëtëgjallëtëpopullit
jamigjerënëvetvete
saherëendjejrritjen
62
20)
Jamigjerënëvetvete
jampërtejçdoshurdhi
kupërfjalënethënë
paguhetmeshumëgjak
Jamigjerënëvetvete
jamnëvuajtjetemia
ikërcënuarngafqinjët
ngashpirtiierrëtityre
Jamigjerënëvetvete
kamzëranëkraharor
njeriuqëkambrenda
ështënjënjeriitrisht
63
21)
Jamigjerënëvetvete
ithojanjeriutbrenda
heshtjamëduketekot
ingjanshumëharrimit
Jamigjerënëvetvete
jamnëëndrrëntime
jamigjerënëvetvete
kuvetëtinëebubullin
igjerëjamaqsaimarr
rrezediellit,aqsai
marrrrezehënës,aqsa
imarrrrezeyjeve
64
22)
Jamigjerënëvetvete
sajamunëisotëm
jamigjerënëvetvete
sadojemiardhshëm
Jamigjerënëvetvete
sajemitëndryshëm
sajemirefuzues,dhe
sadotëjemitësaktë
Jamigjerënëvetvete
aqsajamnëkohë
aqsajamnëkëngë
dheaqsajamnëjetë
65
23)
Jamigjerënëvetvete
Deriteknjëdiell
Deriteknjëqiell
Derisatëpërtrihem
Jamigjerënëvetvete
Irrethuarsinëburg
Nganjërendtiranësh
Dhevrasëstëkëqinj
Jamigjerënëvetvete
Pokëtejluhetruleti
Padrejtësiaeligjeve
Korrupcioniehajnia
66
24)
Jamigjerënëvetvete
Irrethuaregërsisht
Ngacaklubepartish
Qës´reshtintëfyjnë
Jamigjerënëvetvete
Jamnëmoralintim
Jamnëmestëlibrave
Dhememiqtëzgjuar
Jamigjerënëvetvete
Sanjeriunëkraharor
Jamigjerënëvetvete
Sakjobotëeashpër
67
25)
Jamigjerënëvetvete
Ngaagunëmbrëmje
Ngalart-poshtë,dhe
Ngabrenda-jashtë
Jamigjerënëvetvete
Ogjuhëmirishpirtit
Jamigjerënëvetvete
Edhekurdashurohem
Jamigjerënëvetvete
Jamnëmoralintim
Jampasionndryshe
Ngapoetëtekohës
68
26)
Jamigjerënëvetvete
Dhedashurojshumë
Sekëtupranëmeje,e
kammëtëdashuruaren
Jamigjerënëvetvete
Dheigjerëparavetes
Ithoshanjeriutbrenda
dheflisnjanëpasqyrë
Jamigjerënëvetvete
Jamiëndërruarivetes
Saiafroheshavetes
Aqedheilargohesha
69
27)
Jamigjerënëvetvete
Saatdheuqëjeton
Jamigjerënëvetvete
Saatdheuqëkrijon
Jamigjerënëvetvete
Sashijaefjalëssëlirë
Saputhjanëplazh
Sadashurianështëpi
Jamigjerënëvetvete
Saflokëtevajzave
Saëndërratedjemëve
Satëdashuruaritsiju
70
28)
Jamigjerënëvetvete
Saçastetmedashuri
Jamigjerënëvetvete
Sabuzëteqeshura
Jamigjerënëvetvete
saduarteçlirimtarëve
Saduartqëjapinbukë
Saduartqëjapinujë
Jamigjerënëvetvete
Tamamsanjëujëvarë
Qëluminnukezë
Porelëqëtëkërcejë
71
29)
Jamigjerënëvetvete
Oibukuriivetessime
Jamvetjavetnëbeteja
Jamvetjavetënëluftë
Jamigjerënëvetvete
Saimarrtëshenjtit
Saijapimkrijuesit
Saeflakimkotësinë
Jamigjerënëvetvete
SaqiellimeKosovë
SaqiellimeShqipëri
Sagjuhajonëebukur
72
30)
Jamigjerënëvetvete
SafjalajoteKosovë
SafjalajoteShqipëri
Safjalajoteshqiptar
Jamigjerënëvetvete
Sagjerësiaeujit,sa
gjerësiaeajrit,sa
gjerësiaevetëtimave
Jamigjerënëvetvete
Jamguripashtrydhur
Jamujëqës´shterrem
Jambimajoteeblertë
73
31)
Jamigjerënëvetvete
Memiqdhemeshokë
Jamigjerënëvetvete
Edhekurgajasemi
Jamigjerënëvetvete
Sakadashurikjojetë
Jamigjerënëvetvete
Sakadritëmendimi
Jamigjerënëvetvete
SaKosovanëputhje
Jamigjerënëvetvete
Sakypërqafimijonë
74
32)
Jamigjerënëvetvete
jamlindurnjëjtësiju
jamlindurnatyrshëm
ngashpellaemishit
Jamigjerënëvetvete
përtëkrijuarnjëpunë
njëdiellnëdiell
dhenjëqiellnëqiell
Jamigjerënëvetvete
kamzjarrminëshpirt
flakëtjanëtëmëdha
Edhimbjettërënda
75
33)
Nëkëtëkohëtëzhvillimeve
dhemediavetëpanumërta
nëkëmbimtëpagjumësisë
mendimetmëterratisen
Mëkotpërpiqemtëflë
Mitrovicanukmëlërehat
Çamëriamëqanënëzemër
Preshevamëbiemeçekiç
Metërakëtoplagënëtrup
s´disitabëjnjësygjumë
mendimetmëshpërthejnë
tëterratisennëpërerrësirë
76
Titujtepoezive
Ebukuraepoezisë..................................................5
Kitaraefjalës..........................................................7
*****......................................................................8
Eimjaështëkjotokë..............................................9
*****....................................................................10
Vendiim................................................................11
*****....................................................................12
Motivemeverë.....................................................17
*****....................................................................18
Këngae Albinit.....................................................19
*****....................................................................20
Astriti....................................................................21
*****.....................................................................22
Nëtokëntime........................................................23
*****.....................................................................24
Plagënëzemër.......................................................25
*****.....................................................................26
Mërgimtari.............................................................27
*****.....................................................................28
Nataevetmuar.......................................................29
*****.....................................................................30
Kroiii Ahut............................................................31
Dallëndyshes.........................................................32
NëPrishtinë...........................................................33
Nëpritje.................................................................34
77
MotivemeKosovë..............................................35
Ihumburi.............................................................36
Rrugëtemia........................................................37
Bylbylilumtur....................................................38
Peisazhejete........................................................39
*****...................................................................40
Dardani................................................................41
*****...................................................................42
Fjalapoetike........................................................43
78
KOHËT ENJERIUT
Nëpemëne10mijëagimeve
edheunëkampoqentime
gjuhëntimetëstërlashtë
dhefjalëntimetëshkruar
Nëpemëne10mijëagimeve
edheunëkampeshënefjalës
muajtdhejavëteshekujve
këngënmëmedritëtëdiellit
Nëpemëne10mijëagimeve
edheunëkamamzëntime
10mijëvjettëgrurittëegër
10mijëvjettëkohëssëligjit
Nëkëtëfushëtëatdheuttim
janërriturmemijërapemë
pemëtënetëvemehënë,dhe
pemëtëditëvemedielleshi

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen