Mittwoch, 20. Oktober 2010

cikel poetik nga Lili Bimi

Lule e vetmuar

E vetmuar qëndroj pa njeri
Në dheun e huaj e pa dashuruar
Lash nënë ,baba,motra e vëlla
Tani me lot gjithçka kam larë
Lash vendin tim ku linda ....u rrita
Me gëzime fëmijërie gjithmonë u ndrita!
Lash vendin tim të gjej lumturinë
U mbusha pikëllime me vetminë
Po ka një rreze shprese për mua
Kam një shpirt që shumë e dua
I shkruaj këto vargje këtu në letër
Ta dije që e dua ...ATË DHE ASKËND TJETËRTI JE JETA IME



Me bëre të plas !

Për aq sa nuk më fole
Unë vdiqa dhe u ringjalla
Tani të them se nuk mundem dot pa ty
Më beso sa shumë të doja

.....oh sa me mungoje
tani të gjeta !
Jo jo nuk të lëshoj më
se ti je blerimi im, je shpirti qe te kam!

I imi ishe i imi do jesh perhere !

Me the je bere engjelli im -
në mesenate agim më solle !

Te dua si dielli se shpirtin ti ma ngroh


Do te takoj -
e me kurre nuk do ndahemi......
Ti je jeta ime ...



MAZHI PRANVEROR
pubblicata da Lili Bimi il giorno lunedì 26 luglio 2010 alle ore 21.03
PRES PRANVEREN TE VIJE
PRES........
POR DUHET KOHE GJERSA TE ME QFAQESH TI ! E DI .. PRANVEREN DO KEM KAPUR

PAQKA SE VETEM DUART DO TOKIM MIQESISHT
UNE EDHE TI KAQ TE LARGET I DASHUR
VETEM TE BUZEQESHESH DI TI......
KALTERSISHT!




MERRMA FYTYREN TIME NE DUART E TUA

NJE PUTHJE TE EMBEL E LUTEM MA JEP

SHIKOME SE SI SYTE E MI PO DIGJEN

NGA ZJARRI I DASHURISE,VETEM PER TY

MERRE ZEMREN TIME..

SHTRENGOJE FORT NE GJI...

PER DASHURIN QE TA FALA VETEM TY


TE DUA
pubblicata da Lili Bimi il giorno domenica 27 giugno 2010 alle ore 0.42
NDJEJ MALL QE NUK TE TAKOJ
NDAJ PER TY SHPESH PO MENDOJ
DUA ZERIN TE DEGJOJ
E TE SHOH ATO SY
ABONENT NE FB
TE TE KEM VETEM TY.....

SA HERE QE TY .... TE SHOH
BEFAS ME PUSHTON NJE EMOCION.....
EDHE PSE TI ASGJE NUK ME THUA.....
UNE SERISHT TE THEM
SE TE DUA.....TE DUA

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen