Mittwoch, 13. Oktober 2010

NGA RADIOPROJEKT 21

PËRSHËNDETJE E VJERSHËRUAR
HALIL XANI - Drenicë
Përshëndes Imriun në Norvegji  
Po aq shumë Ismetin në Suedi  
Ali Rexhepin dhe Sabriun  
Xhevat Grabanicën e Shemsiun  
Përshëndes dy djemt e mi  
Benin e Ekremin në Gjermani  
Diku në Evropë Sali Kabashin 
 Në Francë shokun Agim Gashin  
Drita Nushin një zonjë e randë  
Me familje në Finlandë  
Në Norvegji përshendes Naserin 
 Në Zvicër s`e harroj Enverin  
Dritën e Rabijen me fëmijë  
Fetijen e Shabanin në Australi  
Përshëndes Liriun në Kanada  
E kam mik kaherë s`e kam pa  
Edhe Suadën në Sarajevë  
Tezakun Ilazin diku në Gjenevë  
Në Lublanë Bedriun me fëmijë  
Në Milano dy nipat e mi  
Në Gjermani Qamilin e Qerimin  
Edhe Ismailin dhe Ibrahimin  
Edhe kushen tim Samiun  
Në Zvicër mikun Nazmiun  
Fatmirin me shoqe në Austri  
Edhe Dritonin në Itali  
Në Belgjikë përshëndes Fisnikun  
Këndej në Mitrovicë vëlla Sadikun  
Në Zvicër të fala Ibrahimit  
Në Egjipt të fala Lulëzimit  
S`e harroj Besnikun në Berlin  
As Albertin në Ulqin  
Abdullah Xhaferin në Tetovë  
Demir Krasniqin në Kosovë  
Kusherirën Abiden në Turqi  
Tezakun Sabitin në Angli  
Në Holandë Shemsi Makollin  
Në Gjermani Shaban Cakollin  
Në Danimarkë Qaushin e Veziren  
Në Finlandë edhe Fatmiren  
Adem Gashin gjëzëtar  
Në Danimarkë punon me ditar  
S`e harroj poetin Rizah Sheqirin  
As në Zagreb shokun Ilirin  
Në Azerbejxhan përshëndes Jakupin  
Pastaj në Londër mikun Tim Shkupin  
Në Durrës përshëndes Renisin  
Të gjithë shqiptarët dhe farefisin  
Le të më falin ata që i kam harruar  
Vërtet gjeografi e zgjeruar  
Siç e shihni kam listë të gjatë  
Të farefisit e miqve në mërgatë  
Këta s`janë të gjithë kam dhe të tjerë  
Do t`i përmend një tjetër herë.   
E mërkurë, 22 tetor 2008

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen